Pasti terliurrr....

Pasti terliurrr....
Pasti terliurrr....

Thursday 28 July 2011

Pemborong & Pengedar Jeruk Madu Penang dinegeri Johor DT

Kami memborong & mengedar Jeruk Madu Penang dinegeri Johor DT. Keluaran usahawan bumiputera dan dijamin HALAL. Kilang yang dipantau FAMA serta Kementerian Kesihatan Malaysia. Tidak mengakibatkan batuk, air jeruk yg jernih, tidak menggunakan gula sakarin sebaliknya menggunakan gula pasir serta campuran madu lebah. Sila hubungi kami untuk pertanyaan lanjut mengenai peluang perniagaan yang disediakan serta pulangan pendapatan yang lumayan.

13 comments:

  1. bole emailkn pada saya list harga untuk setiap jeruk.

    baloq_24@yahoo.com

    ReplyDelete
  2. Tolong email katalog ke max_soh86@yahoo.com. Tq

    ReplyDelete
  3. Pls email price tuk semua jenis...effa77@yahoo.com

    ReplyDelete
  4. As-salam,kami ada mangga utk dijual secara borong di Kedah,berminat sila email khuzairirashid@gmail.com

    ReplyDelete
  5. salam, bole emailkan pada saya list harga untuk setiap jeruk.
    shahnoorismail@gmail,com

    ReplyDelete
  6. salam boleh emailkan saya harga borong utuk product jekruk yang akak jual
    butiklynns@yahoo.com

    ReplyDelete
  7. sis/dear whatsapp saya 0177466716.lokasi jb belah mne.saya jb juga

    ReplyDelete
  8. boleh ws saya 012-4377907.. saya nak thu lebih lanjut psal harga borong yg dtwarkan

    ReplyDelete
  9. boleh ws saya 012-4377907.. saya nak thu lebih lanjut psal harga borong yg dtwarkan

    ReplyDelete
  10. Boleh email harga borong di pvintelligence@gmail.com

    ReplyDelete
  11. blh email detail harga semua jenis izzuljb8787@gmail.con

    ReplyDelete
  12. Assalam..tuan boleh dptkan no tel dan alamat lokasi. .terima kasih

    ReplyDelete